puzzle yadak

چرا ازارا پر طرفداره؟؟؟

  • چرا ازارا پر طرفداره؟؟؟

  • برای هیوندای آزرا ۲۰۲۱ که در واقع نمونه تولیدی همان آزرا ۲۰۲۰ است، تصمیم متفاوتی گرفته شده.  این نسل از آزرا قرار است با ۳ موتور مختلف وارد بازار شود. یک موتور ۲۵۰۰ سی سی چهار سیلندر با ۱۹۶ اسب بخار قدرت و ۲۴۸ نیوتن متر گشتاور
  • یکی از دلایلی که آزرا همیشه پر طرفدار و محبوب بوده است شتاب و سرعت این ماشین است. در مدل های قدیمی یک موتور ۳۲۰۰ سی سی ۶ سیلندر با قدرت هر چه تمام تر این وظیفه را بر عهده داشت و به خوبی از پس آن بر می آمد. مدل های جدید آزرا معمولاً از دو موتور چهار سیلندر ۲۴۰۰ سی سی و شش سیلندر ۳۲۰۰ سی سی بهره می بردند که به دلایل ممنوعیت‌های وارداتی، در ایران فقط شاهد نمونه ۲۴۰۰ سی سی بودیم.
  • طراحی های هیوندای آزرا همیشه آنقدر زیبا و جذاب بودند که حتی نسل های قدیمی این خودرو شما را به تحسین وا می دارد. در فیس لیفت نسل ششم یعنی همان هیوندای آزرا ۲۰۲۱ هم همچنان قدرت طراحان به رخ کشیده میشود و با یک سدان پرچمدار و همه چیز تمام رو به ‌رو هستیم. از جلو پنجره بزرگ و پر ستاره گرفته تا چراغ های روز که به شکل هوشمندانه‌ای در جلوپنجره جاسازی شده.
    چراغ عقب که بر اساس طراحی همیشگی هیوندای آزرا به صورت یک تکه ساخته شده است و اصالتش را حفظ کرده. بسیاری از منتقدین فیس لیفت آزرا ۲۰۲۱ را به نسبت نسخه ی معمولی نسل ششم از لحاظ طراحی ضعیف تر می دانند. اما در مقابل عده‌ای دیگر آن را عاشقانه دوست دارند. در مجموع می توان گفت یک طراحی بسیار خشن برای آزرا ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده که کاملا سلیقه ای است.
  • بخش ایمنی نیز امکاناتی شامل: ترمز اضطراری با قابلیت تشخیص وسایل نقلیه و عابر پیاده، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نوربالای اتوماتیک، سامانه شناسایی علائم ترافیکی در مسیر، کروز کنترل، سیستم پایداری الکترونیکی، ABS، EBD، ترمز پارک الکترونیکی، ۸ ایربگ، کمربند ۳ نقطه ای، صندلی با ساختار محافظت از سرنشین ها هنگام تصادف، سنسور نمایش باد لاستیک ها، دستیار حرکت در سربالایی و … قابل اشاره هستند.
  • در ادامه به لیست آپشن های آزرا ۲۰۲۱ اشاره می‌کنیم:* نمایشگر هدآپ رنگی
    * نمایشگر مالتی مدیا ۱۲ اینچی و نمایشگر پشت کیلومتر دیجیتال ۱۰ اینچی
    * نمایشگر ۷ اینچی برای تنظیمات ماشین و حذف کلیدهای فیزیکی
    * سیستم صوتی فوق حرفه ای جی بی ال با ۱۲ اسپیکر
    * سقف پانارومیک بسیار بزرگ
    * گرمکن و سردکن صندلی ها
    * نورپردازی داخل خودرو با بیش از ۵۰ رنگ مختلف
    * سیستم ضد تصادف در مواقع اضطراری
    * شارژر وایرلس موبایل
    * کروز کنترل با قابلیت رانندگی خودکار سطح ۲
    * رادار تابلو خوان
    * ۹ عدد کیسه هوا
    * حذف دسته دنده و جایگیری دکمه به جای آن
    * سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان عقب

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید